Announcements

Help us improve the Power & Sensing Selection Guide. Share feedback

Tip / Sign in to post questions, reply, level up, and achieve exciting badges. Know more

cross mob
lock attach
Attachments are accessible only for community members.
Ignacio
Level 2
Level 2
First like received 5 questions asked 25 sign-ins

Hola comunidad! me podrían ayudar a saber por qué me sale el siguiente error al momento de cargar el programa a la placa y como solucionarlo para futuros errores relacionados a la misma. No tengo errores sobre el programa escrito. Estoy usando Eclipse IDE Modustoolbox 3.1

Muchas gracias!

0 Likes
3 Replies
Aashita_R
Moderator
Moderator
Moderator
50 likes received 100 solutions authored 250 replies posted

Hi @Ignacio ,

Can you please check if you have connected the micro-b USB cable to the on-board debugger side of the board?

Also, if the kitprog LED status is in the correct state? For more information on this, please refer : https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-CY8CPROTO-062-4343W_PSoC_6_Wi-Fi_BT_Prototyping_Kit_Guide-Use...

Please let us know in case you have any further doubts. We would be happy to help.

Best Regards,

Aashita

0 Likes
Aashita_R
Moderator
Moderator
Moderator
50 likes received 100 solutions authored 250 replies posted
Hola @Ignacio,

¿Puede verificar si ha conectado el cable USB micro-b al lado del depurador integrado de la placa?

Además, ¿si el estado del LED del kitprog está en el estado correcto? Para obtener más información sobre esto, consulte: https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-CY8CPROTO-062-4343W_PSoC_6_Wi-Fi_BT_Prototyping_Kit_Guide-Use...

Por favor, háganoslo saber en caso de que tenga más dudas. Estariamos felices de ayudar.

Atentamente,

Aashita
0 Likes
Maragani
Moderator
Moderator
Moderator
25 solutions authored 10 likes received 100 replies posted
Hola Ignacio,
Espero que este problema se haya resuelto, ya que no hemos recibido respuesta de su parte desde el 18 de enero de 2024.

Atentamente,
sateesh m
0 Likes